Aksfilter

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Każdy Klient będący Konsumentem (tj. osoba fizyczna dokonująca zakupu w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia Towaru w posiadanie.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien przesłać jednoznaczne oświadczenie na adres:

  • pocztowy: QFILTR Barbara Kocot, ul. Stalowa 17, 41-500 Chorzów
  • lub elektroniczny: biuro@aksfilter.pl

Oświadczenie można złożyć, korzystając z przykładowego formularza odstąpienia od umowy (Załącznik nr 1 Regulaminu), jednak jego użycie nie jest obowiązkowe.

2. Zwrot Towaru

Po odstąpieniu od umowy Konsument powinien zwrócić Towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy, na adres:

QFILTR Barbara Kocot
ul. Stalowa 17, 41-500 Chorzów

Koszty zwrotu Towaru ponosi Konsument.

Zwrotowi podlegają Towary nieużywane, w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

3. Zwrot płatności

Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt najtańszej oferowanej formy dostawy, w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego Towaru lub dowodu jego odesłania — w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta, chyba że wyraźnie wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu.

4. Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w § 8 ust. 14 Regulaminu, m.in. gdy:

  • przedmiotem świadczenia jest Towar wykonany na specjalne zamówienie (Towar nieprefabrykowany),
  • Towar został rozpakowany i nie nadaje się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • świadczenie zostało w pełni wykonane za wyraźną zgodą Konsumenta.

5. Wymiana Towaru

Klient może również skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wymiany zakupionego Towaru na inny. Szczegóły oraz ewentualne koszty wymiany są ustalane indywidualnie.

6. Reklamacje Towarów

W przypadku wystąpienia wady Towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na zasadach opisanych w § 7 Regulaminu.

Zmień zgody